luni, 13 octombrie 2008

Desene animate...pt copii?




Cui ii plac desenele animate?
Eu recunosc, imi plac.Imi plac chiar foarte mult.

Si e fain sa te uiti la ele.Te relaxeaza.Mori de ras.

Cand aud vocea aia de rata din desenele cu Tom si Jerry sau pe Tweety sau vocile alea de gangsteri din desenele cu Bugs Bunny, ma prapadesc.

Pai personajul Daffy Duck e un geniu.Si Donald, bineinteles.

Nu aveai cum sa nu razi si sa nu te simti bine la desene din astea.
Zic "nu aveai" pt ca acum nu mai ai cum.Nu mai vezi genul asta de desene nicaieri :((

MOTHERFUCKERS!!!

De ce nu mai poti vedea desene din astea?
Pai pt ca le-au scos.
De ce le-au scos?
Ca sa faca loc desenelor animate moderne.

Desene animate care numai pt copii nu sunt.
Ce probleme au desenele astea?

Pai, intai, prea multa violenta.Ok, am inteles ca si Jerry ii dadea la Tom in cap cu un ciocan mare de lemn sau ca Elmer tragea dupa Bugs in prostie cu pusca.Dar alea erau funny.Acolo nu murea nimeni.

Ia arunca-ti ochii prin ceva Batman of the Future sa vezi cum mor cate 3-4 pe episod.
Pai in Scooby Doo umblau aia printre monstrii si nu murea nimeni.

Si violenta ca violenta dar sa fim seriosi,desenele astea moderne sunt pt adulti, nu pt copii.
La ce bunoace sunt tipele din desenele astea, ar trebui sa fie cate un peste tot.


Asa ca, vreau sa va intreb ceva. Va rog sa ma ajutati cu studiul asta.


Va rog sa va uitati la imaginea alaturata si sa imi spuneti:

Ce ati face daca ati vedea un desen animat cu un astfel de personaj?




a) V-ati relaxa si v-ati uita in continuare urmarind actiunea si prapandindu-va de ras.

b) Ce are ursu in loc de mana.



Astept raspunsurile voastre.


P.S. Asta micu' sunt eu in desene animate :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

pai,globalizarea ii de vina!!!am spus! si da,cartoon network e atat de jenibil acu',ca pare canal de emoizi cu muci. vreau maraton de tom&jerry si droopy si peanuts(aka snoopy)..da' ma rog,in zilele noastre,"spioancele" is pe cartoon si fox kids si tom&jerry is pe retea in obs:D

(happy now,adi?;;))

Anonim spunea...

eu zic ca ar fi bine sa salvam de pe acum toate desenele animate pe care le mai gasim.. pentru copiii nostri :p ca e clar incotro se indreapta cartoon network :)

Anonim spunea...

sa stiti ca mai apar inca tom&jerry, yogi bear, scooby doo sau alte desene animate clasice pe BOOMERANG (este un canal TV), dar sunt originale (f[r[ subtitrare, dublaj etc., sunt in limba engleza

Suporter Steaua